Skip navigation

2 marca 2020

Kurs E-commerce i marketing internetowy w MŚP

Udostępnij

E-commerce – wirtualny świat nieograniczonych i realnych możliwości sprzedaży. Nie lubisz ograniczeń w dystrybucji? Rozwiązaniem jest e-commerce. Rozważasz prowadzenie sklepu internetowego i dotarcie do rozległego potencjału odbiorców, ale chcesz się do tego przygotować, by zapewnić sobie dobry start? Akademia PARP zaprasza na bezpłatny kurs on-line E-commerce i marketing internetowy w MŚP.

Po ukończeniu kursu: zaplanujesz swoja przyszłą działalność, zaprojektujesz i wdrożysz swój sklep internetowy, dzięki znajomości narzędzi marketingu internetowego z sukcesem wypromujesz swój sklep. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą Akademii PARP.

Cena: bezpłatny

Rodzaj kursu: online

Kategoria kursu: marketing i sprzedaż

Czas trwania kursu: 3 godz.

Dokument po ukończeniu: Certyfikat ukończenia kursu

Zapisy otwarte. Przejdź do kursu.

Dla kogo kurs E-commerce i marketing internetowy w MŚP?

Przedsiębiorcy, którzy chcą zaprojektować i wdrożyć swój sklep internetowy, a następnie stosować narzędzia marketingu internetowego by go promować oraz dla wszystkich innych osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z obszaru e-commerce i marketingu online.

Czego się nauczysz na kursie E-commerce i marketing internetowy w MŚP?

  • Dowiesz się jak zaplanować przyszłą działalność e-commerce m.in. zaprojektować i wdrożyć swój sklep internetowy
  • Uzyskasz podstawową wiedzę jak stosować narzędzia marketingu internetowego w celu promocji sklepu online
  • Uzyskasz wiedzę jak zweryfikować jakość wykonywania zadań e-marketingowych przez firmę zewnętrzną

Program kursu E-commerce i marketing internetowy w MŚP

1. E-commerce – od czego zacząć?

1.1. Czym jest e-commerce
1.2. Analiza sytuacji
1.3. Logistyka w Waszym sklepie
1.4. Prawo konsumenckie i dane osobowe

2. Projektowanie i realizacja platformy sklepowej

2.1. Sklepy internetowe – technologia
2.2. Projektowanie sklepu internetowego
2.3. Prezentacja produktów
2.4. Zaufanie konsumentów
2.5. Użyteczność i optymalizacja strony sklepu

3. Marketing sklepu internetowego

3.1. Marketing internetowy
3.2. Monitoring i analityka w sklepie
3.3. Trendy, które warto znać

4. Narzędzia i metody promocji sklepu internetowego

4.1. Pozycjonowanie
4.2. Media społecznościowe
4.3. Reklama płatna
4.4. Stali klienci jako Wasi ambasadorzy

Przejdź do kursu

Akademia jest prowadzona w ramach Centrum Rozwoju MŚP – projektu PARP, który skupia się na działaniach związanych z „miękkim wsparciem” dla przedsiębiorców.

Zobacz więcej podobnych artykułów