6 marca 2020
Kurs Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami
Udostępnij
Strategia, struktura, procesy sprzedażowe, ludzie, rozwój, systemy wsparcia, a to tylko niektóre obszary, mające wpływ na sprzedaż w waszej firmie. Akademia PARP zaprasza na bezpłatny kurs on-line Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami.
Po ukończeniu kursu: opracujesz strategie współpracy z kluczowymi klientami, rozplanujesz proces sprzedaży, przygotujesz strategię sprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą Akademii PARP.
Cena: bezpłatny
Rodzaj kursu: online
Kategoria kursu: marketing i sprzedaż
Czas trwania kursu: 5 godz.
Dokument po ukończeniu: Certyfikat ukończenia kursu
Zapisy otwarte. Przejdź do kursu.
Dla kogo kurs Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami
Osób zarządzających sprzedażą w firmie oraz dla wszystkich innych zainteresowanych zdobyciem wiedzy z obszaru marketingu.
Czego się nauczysz na kursie Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami?
- Poznasz kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem obszarem sprzedaży w firmie i relacjami z klientem
- Nabędziesz umiejętności strategicznego planowania sprzedaży i przekładania celów strategicznych na działania zespołu handlowego, określania ról sprzedażowych w firmie, projektowania procesu sprzedaży w firmie i dopasowania go do procesu zakupowego klienta
- Dowiesz się jakie są zasady pomiaru i kontroli wyników sprzedaży oraz budowania relacji z klientami
Program kursu Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami
1. Klient
1.1. Klient kluczowy
1.2. Budowanie relacji
1.3. Zarządzanie relacjami
1.4. Strategia współpracy z kluczowymi klientami
2. Proces sprzedaży
2.1. Etapy procesu sprzedaży
2.2. Rodzaje procesów sprzedaży
2.3. Uczestnicy procesu sprzedaży
3. Strategia sprzedaży
3.1. Analiza
3.2. Cele sprzedażowe
3.3. Plan działania
Akademia jest prowadzona w ramach Centrum Rozwoju MŚP – projektu PARP, który skupia się na działaniach związanych z „miękkim wsparciem” dla przedsiębiorców.