Skip navigation

1 June 2022

Wniosek o płatność

W jakich formach wypłacane jest dofinansowanie?

Dofinansowanie jest wypłacane w dwóch formach:

  • refundacji poniesionych kosztów,
  • zaliczki na poczet wydatków.

 

Jakie koszty są kwalifikowane w projekcie?

Tej informacji szukaj w Regulaminie konkursu, do którego był składany wniosek, a także w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.

 

Jakie dokumenty zweryfikuje PARP?

Informacje, jakie dokumenty należy złożyć wraz z wnioskiem o płatność znajdują się we wzorze umowy o dofinansowanie.

Są to np. kopie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków,  w tym miedzy innymi np.:

  • kopie dokumentów księgowych wraz z potwierdzeniami dokonania zapłaty,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykonanie prac,
  • kopie dokumentów potwierdzających wybór wykonawców zgodnie z wymogami określonymi w Umowie,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających zgodność realizacji Projektu z Umów.

Warunkiem wypłaty dofinansowania jest złożenie za pośrednictwem SL2014 prawidłowo

wypełnionego i kompletnego wniosku o płatność oraz jego zatwierdzenie przez PARP.

 

Kiedy należy składać wnioski o płatność?

Informacje o obowiązujących terminach składania wniosków o płatność oraz rozliczania dofinansowania znajdziesz we wzorze umowy.

Opublikowano: 01.06.2022 13:56
Poprawiono: 25.01.2023 13:06
Modyfikujący: Paweł Skowera
Udostępniający: Paweł Skowera
Autor dokumentów: