1 June 2022
Kontakt z opiekunem projektu
Każdy projekt dofinansowany przez PARP ma swojego opiekuna. Informacja, kto będzie opiekunem danego projektu zostaje przekazana w wiadomości w systemie SL2014.
Opiekun jest pierwszą osobą, z którą należy się kontaktować w sprawach związanych z realizacją projektu i podpisaną umową o dofinansowanie. Zadaniem opiekuna projektu jest bieżący kontakt z beneficjentem, szczególnie w kwestiach związanych z wszelkimi zmianami w projekcie, w tym z zawieraniem aneksów do umowy, raportami, wnioskami o płatność, kwestiami formalnymi związanymi ze zmianami w budżecie, harmonogramem płatności itp.
Korespondencję z opiekunem należy prowadzić przede wszystkim za pomocą systemu SL2014 i modułu Korespondencja.
W SL2014 są też zamieszczane wszystkie ważne dokumenty związane z realizacją projektu, takie jak umowa, aneks czy dokumentacja potwierdzająca poniesienie wydatków (to zadanie beneficjenta). Służy do tego moduł Dokumentacja.
Wszystkie moduły i funkcjonalności systemu SL2014 są opisane szczegółowo w podręczniku, który można pobrać z Portalu Funduszy Europejskich.