Skip navigation

Komunikaty

27.05.2020

Jak sprawdzić status złożonego wniosku w Generatorze Wniosków

Szanowni Państwo,

Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Lokalnego Systemu Informatycznego PARP LSI1420 - zapewniającego obsługę procesów związanych z wyborem i realizacją projektów o dofinansowanie obsługiwanych przez PARP - poprzez czynność złożenia wniosku stali się Państwo użytkownikiem systemu posiadającym rolę „wnioskodawcy”. Jako wnioskodawca posiadają Państwo określone uprawnienia, w tym konto, do którego loguje się Państwo za pomocą loginu i  za pośrednictwem którego mogą Państwo zarządzać swoimi danymi oraz przypisanymi do niego wnioskami o dofinansowanie. Konto jest przypisane do jednego użytkownika, a wnioski o dofinansowanie utworzone lub przypisane do danego konta stanowią własność wnioskodawcy.

Po zalogowaniu do systemu PARP LSI (https://lsi-fn.parp.gov.pl/) istnieje możliwość wydrukowania wniosku z ekranu głównego listy wniosków przez przycisk Wydruk lub przez przycisk Wydruk PDF w edytowanym formularzu wniosku. Przed  złożeniem wniosku, wygenerowany formularz wniosku o dofinansowanie będzie opatrzony znakiem wodnym „Wydruk próbny”. Natomiast po przesłaniu zestawu dokumentów do PARP, użytkownik ma możliwość podglądu wysłanych dokumentów za pomocą przycisku „Podgląd” oraz pobrania ich za pomocą przycisku „Pobierz PDF”.

W przypadku wątpliwości dotyczących działania LSI sugerujemy korzystanie z „Instrukcji Użytkownika” dostępnej w części „Pomoc” lub kontakt z obsługą techniczną za pośrednictwem aktywnego formularza „Zgłoś problem techniczny” w prawym dolnym rogu strony.