Skip navigation

20 lutego 2020

Kurs Media społecznościowe w biznesie

Udostępnij

Jak Cię w Internecie widzą, tak o tobie piszą – o kreowaniu biznesowego wizerunku w mediach społecznościowych. Akademia PARP zaprasza na bezpłatny kurs on-line Media społecznościowe w biznesie.

Po ukończeniu kursu: z łatwością zaprojektujesz i skutecznie wdrożysz schemat komunikacji w mediach społecznościowych, wybierzesz narzędzia najbardziej adekwatne dla zwiększenia rozpoznawalności swojej marki, wykreujesz pozytywny wizerunek swojej firmy, zdobędziesz wiedzę, jak reagować w przypadku negatywnych komentarzy - by wyjść z sytuacji obronną ręką. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą Akademii PARP.

Cena: bezpłatny

Rodzaj kursu: online

Kategoria kursu: marketing i sprzedaż

Czas trwania kursu: 3 godz.

Dokument po ukończeniu: Certyfikat ukończenia kursu

Zapisy otwarte. Przejdź do kursu.

Dla kogo kurs Media społecznościowe w biznesie?

Przedsiębiorców chcących zadbać o wizerunek swojej firmy w mediach społecznościowych oraz dla wszystkich innych osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z obszaru marketingu w social media.

Czego się nauczysz na kursie Media społecznościowe w biznesie?

  • Dowiesz się jak zaprojektować i wdrożyć schemat komunikacji w social media oraz stosować odpowiednie narzędzia w celu wzrostu rozpoznawalności marki i propagowania pozytywnego wizerunku z uwzględnieniem umiejętności reagowania na nieprzychylne opinie.
  • Uzyskasz wiedzę jak zweryfikować jakość wykonywania zadań w mediach społecznościowych przez firmę zewnętrzną.
  • Dowiesz się, które medium będzie najkorzystniejszym narzędziem promocji w Twojej branży.

Program kursu Media społecznościowe w biznesie

1. Media społecznościowe – jak widzi nas Internet?

1.1. Czym są media społecznościowe?
1.2. Społeczność

2. Główne kanały mediów społecznościowych

2.1. Facebook
2.2. Instagram
2.3. Twitter
2.4. LinkedIn
2.5. YouTube

3. Konkursy w mediach społecznościowych

3.1. Regulamin konkursu
3.2. Nagrody

4. Przydatne narzędzia

4.1. Monitoring mediów społecznościowych
4.2. Narzędzia do obróbki grafiki
4.3. Planowanie i automatyzacja publikacji

Przejdź do kursu

Akademia jest prowadzona w ramach Centrum Rozwoju MŚP – projektu PARP, który skupia się na działaniach związanych z „miękkim wsparciem” dla przedsiębiorców.

Zobacz więcej podobnych artykułów